Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Bonek i Marta Smaga założyli spółkę do projektów internetowych

Tomasz Bonek Marta Smaga Spółka świadczy usługi SEO i SEM, przygotowuje natywne kampanie reklamowe, przygotowuje szkolenia związane z różnymi aspektami obecności w sieci. Jednak jej główną działalnością jest kompleksowe wdrażenia projektów internetowych oraz zarządzanie nimi.

Tomasz Bonek to były redaktor naczelny Money.pl, natomiast Marta Smaga była dyrektorem działu rozwoju i technologii tego portalu. Oboje rozstali się z Grupą Money po przejęciu jej przez Grupę Wirtualna Polska. (PR)

(09.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kinga Duda już popularniejsza w mediach od Kasi Tusk

W maju br. córka prezydenta elekta Andrzeja Dudy pojawiła się na 42 okładkach prasowych. Córka byłego premiera Donalda Tuska, był w tym czasie tylko na ośmiu czołówkach. Porównanie publikacji przeprowadzone przez Press-Service Monitoring Mediów wskazuje na blisko trzykrotnie większe zainteresowanie medialne Kingą Dudą niż Katarzyną Tusk – 2596 do 900 publikacji.

Lawinę publikacji na temat Kingi Dudy spowodowało przejście kandydata PiS do drugiej tury wyborów prezydenckich - tylko 11 maja było na jej temat 610 materiałów. Katarzyna Tusk pozostawała w cieniu - wymieniono ją w 383 informacjach. Kinga Duda największym zainteresowaniem mediów cieszyła się dzień po wygranej, już jako córka prezydenta elekta. 25 maja w mediach pojawiło się 689 informacji na jej temat. Tego samego dnia Kasię Tusk wymieniono w 255 materiałach.
"Po tym, jak Kinga Duda pojawiła się na scenie politycznej, media skupiły się głównie na jej sposobie ubierania się, makijażu i zachowaniu, a dziennikarze węszą smaczki z życia prywatnego. Pani Kinga ma duże szanse, by stać się ikoną stylu, ale nic nie wskazuje, by chciała rozwijać się w tym kierunku. Spekuluje się, że jej dalsza aktywność będzie dotyczyła sfery politycznej. Niezależnie jednak od drogi, którą wybierze, zawsze będzie wzbudzać zainteresowanie mediów" – komentuje Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa Press-Service Monitoring Mediów.
W maju o Kindze Dudzie najczęściej informowały: Wpolityce.pl (78 materiałów), Se.pl (60), Fakt.pl (39), Superstacja (36) i TVN24 (24). O Katarzynie Tusk najwięcej razy informował Fakt.pl (15). (PR)
Blisko 16 mln zł były warte publikacje o debiucie "Wiedźmina" - wyliczył Press-Service Monitoring Mediów (REKLAMA)

(11.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.