Agencja Marketing Wizards połączy się z iProspect, bo została kupiona przez Dentsu
Agencją iProspect Polska będą zarządzać: Karol Milewski, Marcin Pogroszewski, Tomasz Nowiński, Magdalena Mulenga, Marcin Pogroszewski.
Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Marketing Wizards Group i włącza ją w struktury iProspect Polska.
Dzięki akwizycji do zespołu należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji iProspect dołączy ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance.
- Przejęcie Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od trzech lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network. Mamy już za sobą zakończony pełnym sukcesem proces akwizycji Grupy Socializer. Dzisiaj wszystkie spółki są pod jednym dachem, a kompetencje social media oraz socialformance są udziałem wszystkich marek w ramach grupy Dentsu. Ten sam proces zrealizujemy wspólnie z zespołem Marketing Wizards – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.
Marketing Wizards Group jest na rynku od 2010 roku. Jest zarządzana przez Marcina Pogroszewskiego, Karola Milewskiego i Tomasza Nowińskiego. W ciągu trzech ostatnich lat agencja stała się jednym z wiodących podmiotów świadczących usługi z zakresu performance i search marketingu. W portfolio jej usług są: performance display, kampanie e-mail marketing oraz CRM, paid social, marketing afiliacyjny, performance design, SEO, analityka webowa oraz usługi z zakresu UX. Ma takich klientów jak: Virgin Mobile, Wonga, Travelist, Westwing Home and Living, BlaBlaCar, InPost, DaWanda czy Johnson & Johnson.
Ponad 60-osoby zespół pracujący dotychczas w Marketing Wizards oraz zespół iProspect Polska stworzą nową strukturę pod marką iProspect Polska i rozszerzą digitalowe kompetencje grupy Dentsu w Polsce i na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Na czele nowej struktury staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga, wszyscy w randze członków zarządu. Dodatkowo Magdalena Mulenga będzie odpowiedzialna za integrację zespołów oraz asymilację produktową ze strukturą iProspect Global. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. iProspect Polska świadczy usługi z zakresu performance dla Lego, MasterCard, Adidas, Mattel i marki Reebok.
Obecnie w grupie Dentsu Aegis Network Polska pracuje ponad 600 specjalistów. Na polskim rynku w ramach grupy działają agencje: Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar, Hypermedia – linked by Isobar, Posterscope, iProspect, Amplifi, Amnet oraz domy mediowe Carat i Vizeum.
(AMS, 02.06.2015)










