Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z największych kanałów tylko TVP 1 udało się zwiększyć udział w rynku

W maju 2015 do TVP 1 należało 12,71 proc. rynku

Program 1 Telewizji Polskiej zwiększył w maju swój udział w rynku zarówno wśród wszystkich widzów, gdzie zajął pierwsze miejsce, jak i w grupie komercyjnej, w której największy udział miał Polsat.

Jedynka była jedyną stacją z wielkiej czwórki, która zanotowała wzrost w porównaniu do maja 2014 roku. Średni udział TVP 1 w rynku wyniósł 12,71 proc. (wzrost z 11,30 proc. rok temu). Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem 12,04 proc. (spadek z 12,18 proc.), a trzeci był TVN – 10,67 proc. (spadek z pozycji lidera, 12,30 proc.). Dalej uplasowała się Dwójka – 9,13 proc. (spadek z 9,46 proc.), a na piąte miejsce awansował kanał TVP Info – 3,72 proc. (wzrost z 2,68 proc.).

W grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) maj wygrał Polsat z udziałem 13,57 proc. (spadek z 13,79 proc.), przed TVN – 12,37 proc. udziału (spadek z 13,91 proc.). Trzecia była Jedynka – 9,23 proc. (wzrost z 7,95 proc.). Z pozostałych stacji pierwszej dziesiątki gorzej niż przed rokiem wypadły tylko TVP 2 i TV Puls. Dwójka miała 7,98 proc. udziału (rok temu: 8,06 proc.), TVN Siedem – 3,50 proc. (3,07 proc.), TV Puls – 3,47 proc. (3,72 proc.), TV 4 – 3,45 proc. (2,86 proc.), TVN 24 – 2,89 proc. (2,46 proc.), TVP Info – 1,72 proc. (awans do pierwszej dziesiątki w tej grupie, wzrost z 0,99 proc.), a Puls 2 – 1,64 proc. (1,43 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 02.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.