Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Optimedia i McCann Erickson realizują kampanie nowego kremu L’Oreal

W poniedziałek ruszy kampania kremu Pure Zone Deep Control (L’Oreal Polska), którą przygotowały dom mediowy Optimedia i agencja reklamowa McCann Erickson Polska.

Akcja promuje tylko krem, ale spot informuje o całej gamie produktów Pure Zone (m.in. chusteczki, żel oczyszczający, tonik), które sprzedawane są w nowych opakowaniach. Twarzą kampanii jest modelka Natalia Vodianova. Reklamy zaplanowano w prasie(”Naj”, ”Claudia”, ”Joy”, ”Glamour”, ”Viva!”, ”Cosmopolitan”, ”Bravo”, ”Filipinka”, ”Twist”, ”Avanti” - do wybranych tytułów będą dołączone próbki kremu) i w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV 4, Viva Polska, MTV Polska).

(MŁ, 09.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.