Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 22, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 6 mln widzów oglądało debatę prezydencką TVN

Ostatnią debatę prezydencką w tej kampanii pokazywały: TVN, TVN24 i TVN24 Biznes i Świat

Średnio 6,3 mln widzów śledziło czwartkowy pojedynek prezydenta Bronisława Komorowskiego i kandydata na prezydenta Andrzeja Dudy w studiu TVN. Z powodu debaty, "Wiadomości" emitowane w tym czasie w TVP 1, straciły ok. miliona widzów.

Czwartkową debatę prezydencką (początek o godz. 19.35) w TVN oglądało 4,9 mln widzów, w TVN 24 - 1,3 mln, a w TVN 24 Biznes i Świat - 0,1 mln. Łączny udział tych stacji w rynku wyniósł w czasie emisji debaty 41,6 proc. (w grupie komercyjnej 40,5 proc.).
W tym czasie TVP 1 oglądało 1,7 mln widzów (udział w rynku 11,1 proc.). W porównaniu ze średnią oglądalnością czwartkowych wydań wieczornych "Wiadomości" straciły one ok. 1 mln widzów.
Niedzielną debatę prezydencką organizowaną przez TVP i Polsat na pięciu kanałach oglądało 10,6 mln widzów.

(22.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.