Trudny początek roku dla 4fun Media
Grupa Kapitałowa 4fun Media SA w pierwszym kwartale br. miała gorsze wyniki niż w pierwszym kwartale 2014 roku. Spadają jej wpływy z reklam.
Grupa 4fun Media w w trzy miesiąca osiągnęła 4,2 mln zł przychodu ze sprzedaży, o 40 proc. mniej w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r. Zysk netto zmalał o 66 proc. do 553 tys. zł. Jak podała spółka w sprawozdaniu, głównym powodem spadku była niższa niż przed rokiem oglądalność nadawanych przez nią kanałów, co wynikało głównie z rozdrobienia rynku stacji muzycznych. ”Spadek oglądalności wiązał się z niższym poziomem przychodów pochodzących z reklamy telewizyjnej, stanowiących główne źródło przychodów 4fun Media SA” – napisano w komunikacie. Wpływy grupy z reklamy wyniosły 3,9 mln, czyli o 28,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Jest ona nadawcą kanałów: 4fun.tv, mjuzik.tv i Tv Disco.
4fun Media podtrzymuje ogłoszoną w marcu br. prognozę wyników na ten rok (20,3 mln zł przychodów i 3,1 mln zł zysku netto).
(KOZ, 16.05.2015)










