Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie tylko telewizje chcą organizować debaty prezydenckie

(fot. freerangestock.com)

Debaty Andrzej Duda – Bronisław Komorowski przed drugą turów wyborów prezydenckich chcą zorganizować nie tylko największe telewizje, ale także inne media.

Na wspólną rozmowę zaprosili obu kandydatów szefowie mediów prawicowych: Telewizji Republika, ”Tygodnika do Rzeczy”, ”Gazety Polskiej”, ”W Sieci” oraz serwisów wPolityce.pl i Niezalezna.pl, a także internetowego Radia Wnet. Debaty w TV Trwam chce też dyrektor stacji ojciec Tadeusz Rydzyk.
Spośród największych portali na debatę Dudy i Komorowskiego zaprosił portal Gazeta.pl (Agora), a ze stacji radiowych – RMF FM (Bauer Media), proponując kilka terminów. – Odpowiedzi na razie nie mamy – informuje Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauer Media. Nie otrzymała jej również redakcja portalu Gazeta.pl.
O debatę stara się także Wirtualna Polska. - Skierowaliśmy pytanie w tej sprawie do sztabów wyborczych i jesteśmy z nimi w stałym kontakcie. Oba sztaby są jednak, naszym zdaniem, zorientowane głównie na telewizję. Nie doceniają jeszcze wagi Internetu - stwierdza Krzysztof Jurowski, dyrektor wydawniczy Grupy WP. Decyzji o możliwości zorganizowania ewentualnej debaty nie podjęła jeszcze Grupa Onet.pl.
Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że Radio Zet rozmawia ze sztabami na temat możliwości zorganizowania debaty przez rozgłośnię. Natomiast Program I Polskiego Radia zamierza przyłączyć się do jednej z debat planowanych przez telewizje.
Pewne jest natomiast, że debaty nie będzie w Radiu Tok FM (większościowym udziałowcem jest Grupa Radiowa Agory). – Debata nie jest wartością samą w sobie. W Radiu Tok FM skupiliśmy się na merytorycznej prezentacji kandydatów. Podobnie jak przed pierwsza turą zaprosiliśmy obydwu na wywiady z prowadzącymi ”Poranek Radia Tok FM” w ramach akcji ”Usłysz swojego prezydenta” – tłumaczy Kamila Ceran, redaktor naczelna Tok FM.
Telewizja Polska debatę (jednocześnie pokazywaną w TVP 1 i TVP Info) planuje na niedzielę 17 maja o 20.25. Dwa dni później - we wtorek 19 maja - debatę chce zorganizować Polsat News, a w czwartek 21 maja - TVN 24.

(KOZ, 13.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.