Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Frąckowiak będzie rzecznikiem w polskim oddziale Microsoft

Joanna Frąckowiak (fot. materiały prasowe)

Od połowy maja br. rzecznikiem prasowym i szefem działu PR Microsoft Polska będzie Joanna Frąckowiak, dotychczasowa PR manager tej firmy. Frąckowiak zastąpi Agnieszkę Dziedzic, pełniącą obie funkcje przez ostatnich sześć lat.

Do zadań Joanny Frąckowiak będzie należeć kreowanie polityki komunikacyjnej firmy oraz koordynowanie prac działu PR. Z firmą Microsoft jest związana od 10 lat. Wcześniej pracowała w dziale PR Polskich Linii Lotniczych LOT. 

(AMS, 11.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZFPR chce uporządkować zasady organizowania przetargów na usługi PR

(fot. freerangestock.com)

Związek Firm Public Relations zaproponował zasady organizowania przetargów na usługi public relations dla klientów i agencji.

Zaproponowany zbiór zasad ma ułatwić podmiotom organizującym i biorącym udział w przetargach przestrzeganie dobrych praktyk rynkowych. Przygotowane przez Związek zasady dla zamawiających dotyczą m.in. liczby agencji zapraszanych do przetargów, harmonogramu przetargowego, jawności działań firm i ochrony prawnej ofert.
Zbiór zasad kierowanych do agencji określa m.in. warunki płatności, komunikacji z zamawiającym i składania mu obietnic. "Szacujemy, że w Polsce organizowanych jest około 2 tysięcy przetargów na usługi public relations rocznie, z których tylko niewielki procent - około 8% - jest rozstrzyganych. (...) Chcielibyśmy, aby nasza inicjatywa została potraktowana jako podstawa do stworzenia wzorca ogólnie przyjętego postępowania" - pisze w oświadczeniu prasowym Norbert Ofmański, prezes ZFPR. 

 

 

(AMS, 20.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY