Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 08, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl wprowadził nową wersję adserwera Accipiter

Portal Onet.pl wprowadził nową wersję adserwera firmy Accipiter – systemu informatycznego zarządzającego emisją i raportowaniem realizacji kampanii reklamowych.

Teraz reklamodawcy mają większą możliwość limitowania liczby kontaktów pojedynczego użytkownika z reklamą. Możliwe stało się też m.in. monitorowanie kampanii w czasie rzeczywistym, automatyczna optymalizacja kampanii według skuteczności poszczególnych kreacji.

(KRZ, 08.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.