Vistula przeznaczyła 2 mln zł na promocję nowego wizerunku
Vistula SA odświeżyła swoje logo i zmieniła pozycjonowanie marki. Wydała na ten cel 2 mln zł.
Czerwono-białe logo zastąpiono czarno-białym, zaprojektowanym przez agencję Monogram. Oficjalnie logo zostanie zaprezentowane na pokazie mody 28 marca. Firma chce być postrzegana jako oferująca pełną kolekcję odzieży męskiej (płaszcze, koszule, krawaty, paski, buty), a nie tylko jako producent garniturów. Dział marketingu Vistuli w ciągu trzech lat chce m.in. uzyskać przychody ze sprzedaży detalicznej na rynkach zagranicznych zbliżone do uzyskiwanych w Polsce (ich wysokości nie ujawniono). Do końca 2009 roku ma powstać za granicą ok. 100 salonów firmowych (tyle samo ma być w Polsce). Kampania reklamowa, którą z działem marketingu Vistuli przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy Media Concept, rozpocznie się na początku kwietnia. Obejmie prasę, telewizję, Internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.(MŁ, 08.03.2006)










