Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 08, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vistula przeznaczyła 2 mln zł na promocję nowego wizerunku

Vistula SA odświeżyła swoje logo i zmieniła pozycjonowanie marki. Wydała na ten cel 2 mln zł.

Czerwono-białe logo zastąpiono czarno-białym, zaprojektowanym przez agencję Monogram. Oficjalnie logo zostanie zaprezentowane na pokazie mody 28 marca. Firma chce być postrzegana jako oferująca pełną kolekcję odzieży męskiej (płaszcze, koszule, krawaty, paski, buty), a nie tylko jako producent garniturów. Dział marketingu Vistuli w ciągu trzech lat chce m.in. uzyskać przychody ze sprzedaży detalicznej na rynkach zagranicznych zbliżone do uzyskiwanych w Polsce (ich wysokości nie ujawniono). Do końca 2009 roku ma powstać za granicą ok. 100 salonów firmowych (tyle samo ma być w Polsce). Kampania reklamowa, którą z działem marketingu Vistuli przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy Media Concept, rozpocznie się na początku kwietnia. Obejmie prasę, telewizję, Internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.

(MŁ, 08.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.