Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Buzzfeed przyznaje, że usuwał artykuły pod naciskiem reklamodawców

Serwis Buzzfeed przyznał, że jego redaktorzy usunęli trzy teksty w wyniku nacisków reklamodawców.

Amerykański serwis poinformował, że w wyniku wewnętrznego dochodzenia okazało się, że na ponad 1,1 tys. skontrolowanych przypadków usunięcia artykułów trzykrotnie nastąpiło to w wyniku presji ze strony reklamodawców. Ujawniono, że chodzi o teksty dotyczące produktów Pepsi, Microsoftu i Unilevera.
Buzzfeed zajął się sprawą znikających tekstów po tym, jak kilkanaście dni temu zauważył to konkurencyjny serwis Gawker. Wówczas chodziło jednak o artykuły stawiające w negatywnym świetle firmę Hasbro i markę Dove. Ben Smith, redaktor naczelny Buzzfeed, zapewniał wtedy, że powody ich usunięcia nie miały podłoża komercyjnego.

(LL, 21.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.