Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Eska wciąż ma największą liczbę fanów na Facebooku

Fan page Trends marzec 2015

Na koniec marca br. najwięcej fanów na Facebooku miała strona Radia Eska - 1,722 mln. Ranking przygotowała firma Sotrender, która analizuje profile mediów i youtuberów.

Według Sotrender drugim najpopularniejszym fan page był SA Wardega - 1,555 mln. O 201 tys. mniej fanów od SA Wardega miała Eska TV - 1,354 mln.
Najwięcej zaangażowanych fanów miał Rezigiusz. Prawie 624 tys. użytkowników wykonało w marcu br. na fan page youtubera co najmniej jedną aktywność. Drugim najbardziej angażującym medium był fan page serwisu Fit.pl - 414 tys. zaangażowanych użytkowników. Trzecie miejsce zajął fan page TVN - 385 tys.
Najszybciej na posty użytkowników reagują: Ipla, History Polska, "W Sieci".
Spośród tytułów prasowych najwięcej fanów miał "Przegląd Sportowy" - 438 tys. (wzrost o 2 proc. względem lutego br.). Kolejne w zestawieniu były: Fakt.pl - 386 tys. (wzrost o 8 proc.) i "Gazeta Wyborcza" - 296 tys. (bez wzrostu).
Programem telewizyjnym, który miał najwięcej fanów w marcu br., był serial "M jak miłość" (TVP 2) - 680 tys. (wzrost o 3 proc.). Na drugim miejscu była "Tylko muzyka" (Polsat) - 655 tys. (spadek o 2 proc.), na trzecim "The Voice of Poland" (TVP 2) - 604 tys. (bez wzrostu).
Najbardziej interaktywnym postem był wpis z 12 marca na Fit.pl "Taniec na drążku :) What you think about this training?". Wiadomość odnosiła się do filmu ukazującego kobietę podnoszącą się na drążku w rytm muzyki. Post polubiło 76 tys. osób, a skomentowało go 7841 osób.
Raport został przygotowany przez Sotrender Research Team.

(IKO, 13.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.