Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Film Wardęgi nie jest już najczęściej oglądanym wideo na YouTube

Film o psie-pająku Sylwestra Wardęgi nie jest już najchętniej oglądanym materiałem w polskim YouTube. W marcu br. pokonały go dwie produkcje muzyczne zespołu Gang Albanii umieszczone na kanale Step Records: "Kokainowy baron" i "Napad na bank".

Według analizy firmy Sotrender na koniec marca 2015 teledysk "Kokainowy baron" miał 4,5 mln odsłon, a "Napad na bank" 3,1 mln. Film o psie-pająku znajdujący się na kanale SA Wardega był trzeci - 3 mln wyświetleń.
SA Wardega jest jednak wciąż największym polskim kanałem na YouTube. W marcu br. miał 3,04 mln subskrybentów (wzrost o 2 proc. względem lutego br.). Drugi w zestawieniu był kanał Abstrachuje Tv - 1,63 mln (wzrost o 2 proc.), a trzeci Rezigiusz - 1,32 mln (wzrost o 4 proc.).
Wśród kanałów telewizyjnych najwięcej odsłon w minionym miesiącu miały: Itvp - 10,2 mln, Minivevo - 8,9 mln, Disney Channel - 8,4 mln. Największą liczbę subskrybentów zgromadziły kanały: Tvn.pl - 202 tys. (bez zmian w porównaniu z lutym br.), Disney Channel - 146 tys. (wzrost o 4 proc.), Itvp - 122 tys. (wzrost o 4 proc.).
Spośród kanałów związanych z prasą najwięcej odsłon miał tygodnik "Nie" - 1 mln. Drugi był kanał tygodnika "Auto Świat" - 0,6 mln, a trzeci "Gazeta Polska VD" - niespełna 0,6 mln. Najwięcej subskrybentów ma "Ale Historia!" (dodatek do poniedziałkowego wydania "Gazety Wyborczej") - 36 tys. (wzrost o 6 proc. względem lutego br.). Dalej jest "Auto Świat" - 21 tys. (wzrost o 2 proc.) i tygodnik "Nie" - 15 tys. (wzrost o 7 proc.).

(IKO, 09.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.