Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Film Wardęgi nie jest już najczęściej oglądanym wideo na YouTube

Film o psie-pająku Sylwestra Wardęgi nie jest już najchętniej oglądanym materiałem w polskim YouTube. W marcu br. pokonały go dwie produkcje muzyczne zespołu Gang Albanii umieszczone na kanale Step Records: "Kokainowy baron" i "Napad na bank".

Według analizy firmy Sotrender na koniec marca 2015 teledysk "Kokainowy baron" miał 4,5 mln odsłon, a "Napad na bank" 3,1 mln. Film o psie-pająku znajdujący się na kanale SA Wardega był trzeci - 3 mln wyświetleń.
SA Wardega jest jednak wciąż największym polskim kanałem na YouTube. W marcu br. miał 3,04 mln subskrybentów (wzrost o 2 proc. względem lutego br.). Drugi w zestawieniu był kanał Abstrachuje Tv - 1,63 mln (wzrost o 2 proc.), a trzeci Rezigiusz - 1,32 mln (wzrost o 4 proc.).
Wśród kanałów telewizyjnych najwięcej odsłon w minionym miesiącu miały: Itvp - 10,2 mln, Minivevo - 8,9 mln, Disney Channel - 8,4 mln. Największą liczbę subskrybentów zgromadziły kanały: Tvn.pl - 202 tys. (bez zmian w porównaniu z lutym br.), Disney Channel - 146 tys. (wzrost o 4 proc.), Itvp - 122 tys. (wzrost o 4 proc.).
Spośród kanałów związanych z prasą najwięcej odsłon miał tygodnik "Nie" - 1 mln. Drugi był kanał tygodnika "Auto Świat" - 0,6 mln, a trzeci "Gazeta Polska VD" - niespełna 0,6 mln. Najwięcej subskrybentów ma "Ale Historia!" (dodatek do poniedziałkowego wydania "Gazety Wyborczej") - 36 tys. (wzrost o 6 proc. względem lutego br.). Dalej jest "Auto Świat" - 21 tys. (wzrost o 2 proc.) i tygodnik "Nie" - 15 tys. (wzrost o 7 proc.).

(IKO, 09.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjczycy nie chcą dużo płacić za newsy w Internecie

Brytyjczycy są skłonni wydawać niespełna funta miesięcznie za dostęp do internetowych serwisów newsowych – wynika z raportu opracowanego przez Internet Advertising Bureau (IAB).

Brytyjczycy deklarują, że co miesiąc mogą wydawać na płatne treści newsowe średnio nie więcej niż 92 pensy. Dla porównania, tygodniowa opłata za dostęp do cyfrowej oferty dziennika ”The Times” wynosi 6 funtów. Autorzy raportu wskazują jednocześnie, że gotowość do ponoszenia opłat za dostęp do internetowych treści o charakterze informacyjnym jest wśród Brytyjczyków wyższa niż w przypadku płacenia za korzystanie z mediów społecznościowych, serwisów z grami i porównywarek cen. Raport przygotowano w oparciu o badania przeprowadzone na grupie ponad 2 tys. dorosłych Brytyjczyków.
Z tego samego opracowania wynika, że wydatki na reklamę internetową w Wielkiej Brytanii były w ub.r. o 14 proc. wyższe niż rok wcześniej i wyniosły 7,2 mld funtów.

(LL, 10.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo