Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ 1 z godzinnym opóźnieniem będzie pokazywać program Canal+

ITI Neovision, operator platformy NC+, 11 maja br. wprowadzi zmiany w portfolio kanałów nadających pod marką Canal+. Powstaną Canal+ Discovery, Canal+ Sport 2 i Canal+ Seriale, a znikną Canal+ Family 2 i Canal+ Film 2. Uruchomiony zostanie także timeshift channel Canal+ 1.

Według ITI Neovision zmienione portfolio Canal+ ma w większym stopniu odpowiadać na potrzeby polskiego widza.
Canal+ Discovery będzie kanałem dokumentalnym, korzystającym z zarówno z bibliotek Canal+ i Discovery, jak i kupionych programów. Canal+ Seriale w wieczornych pasmach będzie emitować amerykańskie i europejskie seriale. Canal+ Sport 2 będzie drugim – po Canal+ Sport – wyłącznie sportowym kanałem pod marką Canal+ (transmisje sportowe obecnie są także pokazywane w nSport+, Canal+ Family i Canal+ Family 2).
Natomiast Canal+ 1 ma z godzinnym opóźnieniem emitować program Canal+. Podobne rozwiązanie stosowała kiedyś Grupa TVN, która tworzyła TVN HD +1, ale w 2011 roku z tego zrezygnowała, tłumacząc, że większość treści TVN dostępna jest w modelu wideo na żądanie.
W sumie od 11 maja br. brand Canal+ wykorzystywać będzie osiem kanałów. Po zmianach przybędzie jednocześnie stacji Canal+ emitujących reklamy – spoty pojawiać się mają nie tylko w Canal+ Sport, ale i Canal+ Sport 2.
W ub.r. najlepszy wynik uzyskał Canal+ Sport, którego udział w rynku wyniósł 0,24 proc. Stacja Canal+ miała 0,16 proc. udziału, Canal+ Family – 0,13 proc., Canal+ Family 2 – 0,09 proc., Canal+ Film – 0,09 proc., a Canal+ Film 2 – 0,07 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 08.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.