Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Strong reklamuje się w nowych opakowaniach

W związku z pojawieniem się na rynku nowych opakowań piwa “Strong" rozpoczęła się jego kampania telewizyjna „Strong inspiruje".

Nowe opakowania zaprojektowane przez szwajcarską firmę CB mają czarno-złotą stylistykę oraz wyraźnie widoczną nazwę. Promujące je spoty, stworzone przez agencję reklamową Locomotiva, od dziś do końca kwietnia emitują największe stacje telewizyjne. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithmedia.

(EW, 03.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.