Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola prowadzi kampanię "Pocałuj radość"

Coca-Cola podkreśla w kampanii kształt butelki

Coca-Cola od 1 kwietnia prowadzi polską odsłonę kampanii nawiązującej do 100-lecia butelki charakterystycznej dla tego napoju.

Polska odsłona kampanii potrwa do końca 2015 roku. W działaniach realizowanych pod hasłem „Pocałuj radość” pojawiają się takie ikony popkultury, jak Marylin Monroe i Elvis Presley. Są też współcześni bohaterowie marki: Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski i Margaret.
Kampania prowadzona jest na billboardach i wielkoformatowych siatkach oraz w największych telewizjach i w Internecie.
Za kreację odpowiada McCann Worldgroup. Zakup mediów należał do MediaCom, a za działania digital odpowiada agencja Next, za eventy Endorfina Events. Materiały wizualne przygotowała agencja Fortis. Działania z zakresu PR prowadzi dla Coca Coli Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

(AMS, 07.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dominik Kaznowski pracuje dla Sony Music Entertainment Poland

Dominik Kaznowski (fot. materiały prasowe Digital We)

Dominik Kaznowski, ekspert rynku internetowego, właściciel Digital We, dziś rozpoczyna pracę w Sony Music Entertainment Eastern Europe. Został w tej firmie doradcą zarządu ds. digital marketingu.

Zadaniem Kaznowskiego będzie wypracowanie strategii digital i social marketingowych dla projektów wytwórni Sony Music Entertainment realizowanych w Polsce i 11 krajach naszego regionu Europy - chodzi o rynki zarządzane przez warszawskie biuro koncernu. Kaznowski będzie raportować bezpośrednio do Macieja Kutaka, dyrektora zarządzającego regionu Eastern Europe.

Kaznowski w przeszłości był dyrektorem marketingu w pionie internetowym Agory, odpowiadał za obszar komunikacji korporacyjnej w Grupie PZU SA, był szefem strategii w agencji reklamowej Czart, pełnomocnikiem zarządu ds. marketingu i PR Nasza-Klasa, a w agencji Publicon odpowiadał za rozwój strategiczny w zakresie mediów społecznościowych.

(AMS, 07.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo