Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Play pokaże serial Morawskich o bieszczadzkich drwalach

Jerzy Morawski wraz z żoną Ireną przygotowuje dla Polsat Play kolejny serial dokumentalny "Drwale" (fot. Piotr Król/Press)

Polsat Play w wiosennej ramówce umieści cztery nowe polskie produkcje, w tym kolejny serial dokumentalny Ireny i Jerzego Morawskich. Stacja w tym roku ma jednak mniejszy budżet niż w ubiegłym.

Morawscy przygotowują serial "Drwale" o życiu bieszczadzkich drwali. Produkcja emitowana będzie od maja. Już od kwietnia oglądać będzie można "Polski lombard" - o największym lombardzie w Europie zlokalizowanym w Siemianowicach Śląskich, a także program "Autościema, czyli jak kupować, by nie żałować", w którym Jacek Balkan i Kuba Wątły pokażą, na co zwracać uwagę przy zakupie używanego auta. Czwarta nowość to program "Magicy z ulicy" – młodzi polscy iluzjoniści zaprezentują swoje triki ludziom przypadkowo spotkanym na ulicy.
– Wiosną będziemy kontynuować praktycznie wszystkie nasze jesienne produkcje, co oznacza, że jesienią nie zaliczyliśmy żadnych wtop czy porażek programowych – mówił na wczorajszym spotkaniu z dziennikarzami Radosław Sławiński, dyrektor Polsat Play. Kanał pokaże nowe serie "Chłopaków do wzięcia" Ireny i Jerzego Morawskich, "Poszukiwaczy historii", "997 Fajbusiewicz na tropie" Michała Fajbusiewicza, "Polaków w świecie" i "Taaakiej ryby".
W ub.r. Polsat Play osiągnął 0,55 proc. udziału w rynku (wzrost z 0,47 proc. rok wcześniej), a konkurencyjny TVN Turbo – 0,48 proc. (wzrost z 0,46 proc.). W grupie komercyjnej liderem był jednak TVN Turbo, uzyskując 0,75 proc., a Polsat Play miał 0,67 proc. – Zakładam, że w tym roku zwiększymy oglądalność o 10-12 procent – stwierdził Radosław Sławiński. Według naszych informacji Polsat Play ma jednak w tym roku mniejszy budżet programowy niż w ubiegłym. (Dane: Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 26.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.