Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Newsweek Plus zdobył pierwszy tysiąc subskrybentów

Tak wygląda cennik Newsweek Plus

Newsweek Plus, płatna część serwisu Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska), w trzy tygodnie pozyskał tysiąc subskrybentów. - Najbardziej cieszy nas to, że uzyskaliśmy ten wynik przed uruchomieniem kampanii marketingowej – mówi Monika Radaszewska, digital paid models director RASP.

50 proc. zakupionych subskrypcji stanowią pojedyncze wydania oferowane w pakiecie tygodniowym (4,40 zł lub 0,99 zł – pakiet startowy). Na pozostałą połowę składają się pakiety miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne, przy czym największą popularnością cieszą się subskrypcje kwartalne (45 zł) - podał nam wydawca.
Kampania promocyjna Newsweek Plus rozpoczęła się 16 marca br. i jest prowadzona w mediach Grupy RASP-Onet. - Główne cele to budowa świadomości produktu i sprzedaż. Komunikaty optymalizujemy dzięki narzędziom do remarketingu i analizie wyników real-time. Zasięg dobudowujemy, wykorzystując profile społecznościowe „Newsweek Polska” na Twitterze i Facebooku – mówi Marta Ogórkiewicz, digital marketing consultant Newsweek Plus.
Ringier Axel Springer Polska liczy na pozyskanie bazy 30 tys. subskrybentów do końca 2015 roku.

(IKO, 24.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.