Parówki Berlinki promowane w "Must be the music. Tylko muzyka" (wideo)
23.03.2015, 07:57
Parówki Berlinki należące do Animeksu, który jest sponsorem "Must be the music. Tylko muzyka", są lokowane w tym programie. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.
W każdym z dziesięciu odcinków programu "Must be the music. Tylko muzyka", emitowanego w Polsacie, ukażą się trzy scenki z zabawnymi komentarzami animowanych Berlinek do występów uczestników. Oprócz tego emitowane będą ośmiosekundowe billboardy sponsorskie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis. Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem wszystkich filmów jest Wojciech Wawszczyk.
Za zaplanowanie kampanii odpowiada Katarzyna Romanowska z domu produkcyjnego Alvernia Content.
(DR, 23.03.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










