Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" ma coraz większą przewagę nad "Newsweekiem"

W pierwszym miesiącu 2015 roku tygodnik "Polityka" (Polityka) odnotował wzrost średniej sprzedaży - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Lepiej niż na początku 2014 roku sprzedawał się także "Tygodnik Powszechny" i "Gość Niedzielny".

Średnia sprzedaż "Polityki" w styczniu br. wyniosła 124 322 egz. (wzrost o 3,75 proc. względem tego miesiąca ub.r.). Wynik tygonika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) to 104 636 egz. (spadek o 9,02 proc.).
Średnia sprzedaż styczniowa "W Sieci" (Fratria) wyniosła 70 586 egz. (spadek o 8,85 proc.), a "Tygodnika do Rzeczy" (Orle Pióro) spadła o 23,84 proc., do 50 687 egz. Sprzedaż tygodnika "Wprost" (AWR Wprost) zmalała o 21,09 proc., do 43 554 egz. 
"Do Rzeczy" i "Wprost" zarabiają głównie na sprzedaży ezgemplarzowej - wynika z raportu Polskie Media PMPG SA.

 

(IKO, 20.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.