DigitasLBi zmienia nazwę w proteście przeciw Dolce & Gabbana
DigitasLBi zmieni nazwę w proteście przeciw Dolce & Gabbana
Sieć e-marketingowa DigitasLBi (Publicis) usunie ze swojej nazwy litery “d” i “g” w proteście przeciw niedawnej wypowiedzi szefów włoskiego domu mody Dolce & Gabbana dotyczącej in vitro i wychowywania dzieci przez pary homoseksualne.
Tony Weisman i Ronald Ng, szefowie amerykańskiego oddziału sieci należącej do koncernu Publicis, poinformowali pracowników we wspólnym komunikacie, że nazwa DigitasLBi na tydzień pozbawiona zostanie dwóch liter. Tymczasowy rebranding dotyczy m.in. kanałów społecznościowych i podpisów w korespondencji e-mailowej. “Wspieramy różnorodność [..] i rodzinę - we wszystkich formach” - napisali szefowie sieci, nawiązując do kontrowersyjnej wypowiedzi Stefano Gabbany i Domenico Dolce, którzy w wywiadzie udzielonym włoskiemu magazynowi "Panorama" opowiedzieli się przeciw wychowywaniu dzieci przez pary homoseksualne. Według nich jest to "sprzeczne z naturą", podobnie jak zapłodnienie in vitro. Stwierdzili m.in., że "nie przekonują ich dzieci chemiczne, syntetyczne i urodzone przez surogatki".

(LL, 19.03.2015)










