Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żubr idzie za Iwo Zaniewskim do PZL

(fot. materiały prasowe)

Agencja PZL przejęła od G7 (Leo Burnett) obsługę ATL marki Żubr (Kompania Piwowarska). Za działania w Internecie odpowiada G7.

W maju ub.r. agencja G7 wygrała przetarg na działania ATL i obsługę w Internecie marki Żubr. Wówczas obie agencje należały do Grupy Leo Burnett. Kompania Piwowarska ustaliła, że w opracowaniu kreacji dla marki będzie uczestniczył Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny agencji PZL (wtedy Grupa Leo Burnett) i wszystkie agencje należące do grupy (Leo Burnett, G7, PZL).

Jednak w listopadzie ub.r. agencja PZL na czele z Iwo Zaniewskim i Kotem Przyborą odłączyła się od grupy, wykupując od Publicis Group brakujące 51 proc. udziałów.

Kompania Piwowarska ostatecznie zdecydowała się obsługę ATL powierzyć agencji PZL, natomiast działania w Internecie - G7.

(DR, 19.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.