Żubr idzie za Iwo Zaniewskim do PZL
(fot. materiały prasowe)
Agencja PZL przejęła od G7 (Leo Burnett) obsługę ATL marki Żubr (Kompania Piwowarska). Za działania w Internecie odpowiada G7.
W maju ub.r. agencja G7 wygrała przetarg na działania ATL i obsługę w Internecie marki Żubr. Wówczas obie agencje należały do Grupy Leo Burnett. Kompania Piwowarska ustaliła, że w opracowaniu kreacji dla marki będzie uczestniczył Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny agencji PZL (wtedy Grupa Leo Burnett) i wszystkie agencje należące do grupy (Leo Burnett, G7, PZL).
Jednak w listopadzie ub.r. agencja PZL na czele z Iwo Zaniewskim i Kotem Przyborą odłączyła się od grupy, wykupując od Publicis Group brakujące 51 proc. udziałów.
Kompania Piwowarska ostatecznie zdecydowała się obsługę ATL powierzyć agencji PZL, natomiast działania w Internecie - G7.
(DR, 19.03.2015)










