"Cztery Kąty" szukają czytelników na Instagramie
Magazyn "Cztery Kąty" chce zdobywać młodych czytelników zdjęciami na Instagramie
Na Instagramie swój profil założył magazyn "Cztery Kąty". To kolejny tytuł Agory, który chce zyskać na obecności w tym serwisie.
Wydawca miesięcznika "Cztery Kąty" poprzez Instagram zamierza dotrzeć do młodych odbiorców. - Chcemy być tam obecni ze względów wizerunkowych, pokazując w fajnym kontekście markę "Cztery Kąty". Liczymy, że utrwali się ona w głowach użytkowników, będzie rozpoznawalna, skłoni do kupienia magazynu czy zajrzenia do serwisu internetowego Czterykaty.pl - informuje Bogusława Kotowska, wydawca magazynu. Profil miesięcznika będzie prowadzony przez jego zespół.
Agora promuje już na Instagramie "Gazetę Wyborczą" (ma 2,6 tys. obserwujących). - Profil "GW" został założony w sierpniu 2013 roku, ale intensywnie rozwijamy go od maja 2014 roku. Pokazujemy społeczności Instagramu, że "Wyborcza" to nie tylko publicystyka i informacje, ale też ciekawe zdjęcia - mówi Anna-Maria Siwińska, kierownik zespołu ds. kontaktów z czytelnikami „Gazety Wyborczej".
Do najpopularniejszych zdjęć na profilu gazety należą fotografie z tegorocznego rozdania Oscarów, zdjęcia Adama Wajraka oraz rysunki z Andrzejrysuje.pl.
(IKO, 17.03.2015)










