Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pies-pająk Wardęgi wciąż liderem polskich produkcji na YouTube

Film o psie-pająku pozostaje niedoścignionym hitem na YouTube

SA Wardega pozostaje największym polskim kanałem na YouTube. Kanały mediów tradycyjnych wciąż pozostają daleko w tyle pod względem liczby odsłon i subskrybentów.

Według analizy firmy Sotrender na koniec lutego 2015 najwięcej subskrybentów miał kanał SA Wardega - 2,983 mln subskrybentów (wzrost o 3 proc. względem stycznia br.). O 1,392 mln mniej subskrybentów ma kanał Abstrachuje Tv (wzrost o 2 proc.). Trzeci w zestawieniu jest Rezigiusz - 1,261 mln (wzrost o 5 proc.).

Film o psie-pająku Sylwestra Wardęgi wciąż jest najchętniej oglądanym materiałem na YouTube. Tylko w lutym br. miał 3,185 mln odsłon. Wyprzedza on klipy z muzyką hiphopową: "1 moment" (K2 ft. Buka) na kanale Maxflorectv - 2,713 mln i utwór "Młoda krew" (Zbuku ze Śliwą i Sztossem) na kanale Step Records - 2,293 mln.

Spośród kanałów związanych z telewizjami najwięcej odsłon w lutym miały: Itvp - 10,689 mln, Minivevo - 10,279 mln, Disney Channel - 8,440 mln. Największą liczbę subskrybentów zgromadziły kanały: Tvn.pl - 201 tys. (bez zmian w porównaniu ze styczniem br.), Disney Channel - 139 tys. (wzrost o 5 proc.), Itvp - 118 tys. (wzrost o 3 proc.).

Wśród kanałów związanych z prasą najwięcej odsłon w lutym miał "Gazeta Polska VD" - 595 tys. Potem były kanały tygodnika "Auto Świat" - 504 tys. i tygodnika "Nie" - 404 tys. Najwięcej subskrybentów ma "Ale Historia!" (dodatek do poniedziałkowego wydania "Gazety Wyborczej") - 34 tys. (wzrost o 6 proc. względem stycznia br.).

Raport przygotował Sotrender Research Team.

Wardęga i inne gwiazdy polskiego YouTube na festiwalu Orange Video Fest by Life Tube

(IKO, 12.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.