Pies-pająk Wardęgi wciąż liderem polskich produkcji na YouTube
Film o psie-pająku pozostaje niedoścignionym hitem na YouTube
SA Wardega pozostaje największym polskim kanałem na YouTube. Kanały mediów tradycyjnych wciąż pozostają daleko w tyle pod względem liczby odsłon i subskrybentów.
Według analizy firmy Sotrender na koniec lutego 2015 najwięcej subskrybentów miał kanał SA Wardega - 2,983 mln subskrybentów (wzrost o 3 proc. względem stycznia br.). O 1,392 mln mniej subskrybentów ma kanał Abstrachuje Tv (wzrost o 2 proc.). Trzeci w zestawieniu jest Rezigiusz - 1,261 mln (wzrost o 5 proc.).
Film o psie-pająku Sylwestra Wardęgi wciąż jest najchętniej oglądanym materiałem na YouTube. Tylko w lutym br. miał 3,185 mln odsłon. Wyprzedza on klipy z muzyką hiphopową: "1 moment" (K2 ft. Buka) na kanale Maxflorectv - 2,713 mln i utwór "Młoda krew" (Zbuku ze Śliwą i Sztossem) na kanale Step Records - 2,293 mln.
Spośród kanałów związanych z telewizjami najwięcej odsłon w lutym miały: Itvp - 10,689 mln, Minivevo - 10,279 mln, Disney Channel - 8,440 mln. Największą liczbę subskrybentów zgromadziły kanały: Tvn.pl - 201 tys. (bez zmian w porównaniu ze styczniem br.), Disney Channel - 139 tys. (wzrost o 5 proc.), Itvp - 118 tys. (wzrost o 3 proc.).
Wśród kanałów związanych z prasą najwięcej odsłon w lutym miał "Gazeta Polska VD" - 595 tys. Potem były kanały tygodnika "Auto Świat" - 504 tys. i tygodnika "Nie" - 404 tys. Najwięcej subskrybentów ma "Ale Historia!" (dodatek do poniedziałkowego wydania "Gazety Wyborczej") - 34 tys. (wzrost o 6 proc. względem stycznia br.).
Raport przygotował Sotrender Research Team.
Wardęga i inne gwiazdy polskiego YouTube na festiwalu Orange Video Fest by Life Tube
(IKO, 12.03.2015)










