Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wśród widzów naziemnej telewizji maleje oglądalność TVP 1, TVP 2 i TVN

Najpopularniejszą stacją wśród widzów odbierających sygnał telewizyjny tylko z naziemnych nadajników cyfrowych (DVB-T) wśród wszystkich widzów był w lutym br. TVP 1, a w grupie komercyjnej najlepszy wynik osiągnął Polsat.

Najpopularniejszą stacją wśród widzów odbierających sygnał telewizyjny tylko z naziemnych nadajników cyfrowych (DVB-T) wśród wszystkich widzów był w lutym br. TVP 1, a w grupie komercyjnej najlepszy wynik osiągnął Polsat.

Wśród wszystkich widzów w DVB-T TVP 1 miał 15,89 proc. udziału w rynku (spadek z 18,36 proc. w analogicznym okresie ub.r.). Na drugiej pozycji, notując wzrost z 14,59 do 14,69 proc., znalazł się Polsat. Udział TVP 2 zmniejszył się z 14,01 do 11,57 proc., a TVN – z 11,15 do 10,54 proc.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) oglądającej DVB-T wśród stacji w pierwszej dziesiątce wyniki poprawiły: Polsat (wzrost z 17,02 do 17,52 proc.), TV Puls (z 6,65 do 7,3 proc.), Puls 2 (z 4,53 do 5,18 proc.), TV 4 (z 3,68 do 5,04 proc.), TV 6 (z 2,71 do 3,65 proc.), Spadki zanotowały natomiast TVN (z 12,4 do 12,01 proc.), TVP 1 (z 13,38 do 9,64 proc.), TVP 2 (z 11,17 do 9,24 proc.), TVN Siedem (z 4,62 do 4,01 proc.) i TTV (z 3,64 do 3,33 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 04.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.