Dział: PRASA

Dodano: Marzec 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskapresse + Media Regionalne = Polska Press Grupa

Z fuzji Polskapresse i Mediów Regionalnych powstała Polska Press Grupa

Polska Press Grupa - takiej nazwy będzie używać podmiot powstały z połączenia spółek Polskapresse i Media Regionalne. Grupa przy okazji fuzji wprowadziła nowe logo i system identyfikacji wizualnej. To kończy proces wchłaniania Mediów Regionalnych przez Polskapresse.

O połączeniu spółek i wpływie fuzji na zatrudnionych pracowników informowaliśmy w piątkowym "Presserwisie", choć rzeczniczka prasowa grupy nie chciała wtedy naszych ustaleń komentować. Jednak 27 lutego nowa nazwa spółki Polska Press została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego. Tym samym zakończono proces konsolidacji Polskapresse i Mediów Regionalnych (Polskapresse kupiła ją od funduszu Mecom w listopadzie 2013 roku). Nowa firma promować się będzie marką Polska Press Grupa. Wprowadza też nowe logo i system identyfikacji wizualnej, które mają ujednolić komunikację całej grupy. Opracowała je agencja White Cat Studio.
Grupa ujednoliciła nazewnictwo oraz logotypy swoich 17 oddziałów regionalnych - np. Polska Press Lublin lub Polska Press Poznań.
Polska Press Grupa jest wydawcą 18 dzienników regionalnych, tygodników lokalnych oraz internetowych serwisów kontentowych i ogłoszeniowych. Jest też właścicielem  drukarni w Białymstoku, Łodzi, Koszalinie, Poznaniu, Sosnowcu, Tarnobrzegu, Warszawie i we Wrocławiu. Od września 2014 roku jest też właścicielem spółki Express Media, wydawcy m.in. "Expressu Bydgoskiego" i "Nowości Dziennika Toruńskiego".

(RH, 03.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Bloomberg Businessweek Polska" jest już miesięcznikiem

Okładka marcowego wydania "Bloomberg Businessweek Polska"

"Bloomberg Businessweek Polska" po raz drugi w tym roku zmienił cykl ukazywania się. W styczniu był jeszcze tygodnikiem, w lutym dwutygodnikiem, a od wczoraj jest miesięcznikiem. - Nasz czytelnik ma coraz mniej czasu - tłumaczy Dariusz Bąk, prezes wydawnictwa Gremi Business Communication.

W lutym br. "Bloomberg Businessweek Polska" dwukrotnie ukazał się w cyklu dwutygodniowym, ale od 2 marca magazyn jest już miesięcznikiem.

- Poprzednie dwa wydania były formą przejściową. Docelowo "Bloomberg Businessweek Polska" miał być miesięcznikiem, co wynika z ostatnich zmian w Gremi Business Communication, które stopniowo wdrażamy - mówi Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication. I dodaje: - Nasz czytelnik ma coraz mniej czasu i musi dokonywać selekcji. Wygodniej będzie mu sięgać po treści, mając na to cały miesiąc. Dlatego informacje zawarte w "BBP" są tworzone z szerszej perspektywy niż teksty "Rzeczpospolitej" czy "Parkietu Gazety Giełdy" - mówi Dariusz Bąk.
Wydawca planuje też zmienić sposób sprzedaży magazynu wprowadzając specjalną ofertę korporacyjną.

Przy okazji przekształcenia w miesięcznik "Bloomberg Businessweek Polska" zwiększył objętość do 132 stron. Cena marcowego wydania to 11,90 zł (jako tygodnik pismo kosztowało 5,90 zł). Wydawca nie podaje nakładu. Danych o sprzedaży tytułu nie ma też w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Co zrobiło Gremi Business Communication po przejęciu licencji na wydawanie "Bloomberg Businessweek Polska" (analiza)

(IKO, 03.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo