Dział: RADIO

Dodano: Luty 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio podobnie jak Radio Zet i RMF FM też podniesie ceny reklam

Polskie Radio planuje podniesienie cen reklam w swoich stacjach – dowiedział się ”Presserwis”.

Według naszych informacji zmiany cennika wczoraj zatwierdził zarząd spółki. Szczegóły podwyżki mają być znane w najbliższych dniach. Polskie Radio jest kolejnym nadawcą, który w tym roku podnosi ceny reklam. 16 lutego br. zdrożały spoty w Radiu Zet (o 5,9 proc.). Natomiast w RMF FM podwyżka o 4,6 proc. nastąpi 2 marca.
Polskie Radio po raz ostatni podniosło ceny z końcem lutego ub.r. Agencja Reklamy Polskiego Radia w roku 2014 uzyskała ze sprzedaży czasu reklamowego ok. 58 mln zł, czyli o 10 proc. więcej niż w 2013.
W ub.r. według domu mediowego Starlink rynek reklamy radiowej wzrósł o 6,3 proc., a według Agory – o 6 proc. Branża większych wydatków na to medium spodziewa się także w tym roku. Według Agory wzrost może wynieść 4-6 proc.
3 mln zł - to zysk netto Polskiego Radia w 2014 roku.

(KOZ, 26.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.