Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN sprzedaje spoty poniżej cen gwarantowanych

Średnia cena cennikowa czasu reklamowego TVN w marcu 2015 o 8,6 proc. niższa niż w marcu 2014.

Średnia cena 30-sekundowego spotu wynosi 16,75 tys. zł i jest niższa od średniej ceny gwarantowanej na ten miesiąc, która wynosiła prawie 18,94 tys. zł. Ceny gwarantowane dotyczą klientów kupujących tylko z cennika - gdy średnia cena w danym miesiącu jest wyższa od ceny gwarantowanej, dostają oni dodatkowy rabat.
Najdroższą pozycją w cenniku TVN jest nowy program rozrywkowy „Mali giganci”, który będzie emitowany w soboty o 20. Za reklamę przy tym programie trzeba będzie zapłacić do 57,8 tys. zł (30-sekundowy spot, bez rabatów). Rok temu najdroższym programem był emitowany w tym samym paśmie show „X Factor” - maksymalna cena reklamy przy nim była o 7,5 proc. wyższa.
W TVP ceny z cennika spadną w marcu średnio o 43 proc.

(RUT, 19.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.