Mindshare Polska i Ogilvy & Mather z nową kampanią dla BP
10.02.2015, 10:42
Grafika kampanii BP "Odbieraj nagrody z prędkością światła"
Dom mediowy Mindshare Polska oraz agencja Ogilvy & Mather realizują kolejną kampanię reklamową koncernu paliwowego BP "Odbieraj nagrody z prędkością światła".
Mindshare jest odpowiedzialny za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów. Kreację przygotowała agencja Ogilvy & Mather.
Kampania BP realizowana jest w kanałach OOH (mix formatów, m.in. backlighty z efektem day & night), radiu, online (portale informacyjne i motoryzacyjne) oraz w urządzeniach mobilnych.
Kampania wspiera promocję konsumencką BP, w ramach której klienci stacji paliwowych mogą wymieniać punkty Payback na nagrody.
(MIL, 10.02.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










