Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare Polska i Ogilvy & Mather z nową kampanią dla BP

Grafika kampanii BP "Odbieraj nagrody z prędkością światła"

Dom mediowy Mindshare Polska oraz agencja Ogilvy & Mather realizują kolejną kampanię reklamową koncernu paliwowego BP "Odbieraj nagrody z prędkością światła".

Mindshare jest odpowiedzialny za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów. Kreację przygotowała agencja Ogilvy & Mather.

Kampania BP realizowana jest w kanałach OOH (mix formatów, m.in. backlighty z efektem day & night), radiu, online (portale informacyjne i motoryzacyjne) oraz w urządzeniach mobilnych.

Kampania wspiera promocję konsumencką BP, w ramach której klienci stacji paliwowych mogą wymieniać punkty Payback na nagrody.

(MIL, 10.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.