Mniej osób korzysta z największych serwisów społecznościowych
Najpopularniejsze media społecznościowe, IRCenter. Badanie „Social Media 2014. Polska”
W ub.r. najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi w Polsce były Facebook i YouTube - wynika z raportu "Social Media 2014. Polska", przeprowadzonego przez firmę badawczą IRCenter.
W ub.r. tylko 8 proc. internautów korzystało z pięciu najpopularniejszych serwisów społecznych przynajmniej raz w miesiącu, podczas gdy w 2013 roku robiło to 18 proc. badanych. Co szósty internauta korzysta z Facebooka codziennie, serwis YouTube odwiedzamy kilka razy w tygodniu (33 proc.). Użytkownicy pozostałych kanałów korzystają z nich kilka razy w miesiącu. Wśród grupy badanych internautów powyżej 18. roku życia 92 proc. przynajmniej raz w miesiącu korzysta z YouTube, 85 proc. z Facebooka, 52 proc. z platformy do tworzenia blogów Blogger. W zestawieniu znalazły się także: Twitter (28 proc. korzysta z tego serwisu przynajmniej raz w miesiącu), LinkedIn (25 proc.) i Instagram (25 proc.).
Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na próbie 1,2 tys. internautów.
(DR, PR, 09.02.2015)










