Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zdrożeją spoty w stacjach Grupy Eurozet

Stacje Grupy Eurozet podniosą od 16 lutego br. ceny spotów i zmienią skład pakietów reklamowych.

Pakiet Zet Barometr powiększy zasięg o nadajniki, które dołączą do sieci Antyradia. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 10 006 zł netto (obecnie 9104 zł). W pakiecie Zet Barometr+ znajdą się sieci Antyradio i Zet Chilli z nowymi częstotliwościami. Średnia cena 30-sekundowego spotu po zmianach to 11 604 zł netto (obecnie 10 752 zł). Do pakietu Zet Total dołączy Radio Zet Gold w Inowrocławiu, a Antyradio i Zet Chilli pojawią się z nowymi zasięgami. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 11 973 zł netto (obecnie 11 065 zł).
Zmianie ulegnie też cennik Radia Zet. Średni koszt 30-sekundowego spotu wzrośnie o 5,9 proc. i wyniesie 8600 zł. Do sieciowego cennika Radia Zet Gold dołączą, dotychczas nieuwzględniane, stacje w Dzierżoniowie, Inowrocławiu i Ostródzie. Średnia cena 30-sekundowego spotu w sieci wyniesie 1429 zł netto (obecnie 1248). Średnia cena 30-sekundowego spotu w sieci Antyradio to 1060 zł netto (obecnie 815 zł) , a w sieci Zet Chilli – 674 zł netto (obecnie 815 zł).
Ceny dotyczą spotów emitowanych od poniedziałku do niedzieli w godz. 6 – 20.
Zmiana ma związek z nowym portfolio Grupy Eurozet. Od 15 lutego br. Radio Zet Chilli Katowice ujednolici program z programami Zet Chilli nadawanymi w pozostałych 13 miastach. 12 częstotliwości Radia Zet Chili zagwarantowanych w koncesji ponadregionalnej przejmie Antyradio. Radio Zet Chilli pozostanie w Katowicach, a w Warszawie i Krakowie zacznie nadawać na częstotliwości Radia Zet Gold. Z kolei stacje Antyradia w Warszawie i Krakowie staną się Radiem Zet Gold, które będzie miało w tych miastach swoje odrębne lokalne programy. Do sieci Radia Zet Gold weszły też pod koniec ub.r. Radio Mazury z Ostródy (nadaje pod nazwą Radio Zet Gold Mazury) i Radia Sudety z Dzierżoniowa (emituje już program jako Radio Zet Gold 96,4) oraz Radio 98,1 FM z Inowrocławia.

(MW, 03.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.