Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" i "Super Express" sprzedają reklamy do wspólnego pakietu

Agora i ZPR Media stworzyły dla reklamodawców pakiet, w którym sprzedają powierzchnię reklamową "Gazety Telewizyjnej" i "Magazynu Super Express TV".

Pakiet o nazwie MAX TV jest sprzedawany przez biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Super Expressu". Wydawcy podają, że łączne średnie rozpowszechnianie płatne razem piątkowych wydań dzienników (w ten dzień dodawane są magazyny telewizyjne) w okresie listopad 2013 - październik 2014 wyniosło 531 200 egz. (dane ZKDP). (PR)

(20.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.