Jednodniowa kampania na SnapChata kosztuje 750 tys. dol.
Cena jednodniowej światowej kampanii reklamowej w komunikatorze SnapChat wynosi 750 tys. dol. – ujawnił serwis "Adweek".
Serwis podał, że informację o cenie potwierdził u kilku niezależnych źródeł. Dotychczas cennik reklamowy SnapChata nie był znany. Komunikator, który pozwala na wysyłanie wiadomości znikających w ciągu kilku sekund, w październiku ub.r. wprowadził reklamy oparte na tej samej zasadzie. Pierwszym reklamodawcą było studio filmowe Universal Pictures - promowało swoją produkcję "Ouija". Kampanie na SnapChacie przeprowadziły już też: McDonald's, Samsung, Macy's, Electronic Arts.
SnapChat ma ok. 100 mln użytkowników miesięcznie, ale ma swoje ograniczenia. Obecnie nie jest w stanie nawet raportować, ile kobiet, a ilu mężczyzn obejrzało reklamę i w jakim wieku są jej odbiorcy.
(LL, 16.01.2015)










