Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter chce się dzielić reklamami z wydawcami

Serwis mikroblogowy Twitter zamierza wprowadzić reklamy w postach embedowanych w serwisach internetowych i zewnętrznych aplikacjach – podał dziennik ”The Wall Street Journal”.

Przedstawiciele Twittera zaprezentowali swój pomysł media buyerom podczas targów Consumer Electronics Show w Las Vegas. Reklamy mają być wyświetlane w postach z Twittera prezentowanych m.in. w aplikacjach mobilnych Flipboard i ESPN SportsCenter. ”WSJ” podaje, że Twitter chce się dzielić zyskami ze sprzedaży reklam z wydawcami witryn i aplikacji, jeżeli ci zgodzą się na prezentowanie postów z reklamami.

(LL, 12.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.