Polsat Sport najpopularniejszym kanałem sportowym w 2014 roku
12.01.2015, 08:59
Polsat Sport był najchętniej oglądaną telewizją sportową w ub.r. - zarówno wśród wszystkich widzów w wieku powyżej 4 lat, jak i w tzw. grupie komercyjnej.
Udział Polsat Sport w rynku wśród wszystkich widzów wyniósł 0,53 proc., a największą widownię w tej stacji zgromadziła transmisja meczu Polska - Serbia otwierającego mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Polsce. Oglądało ją średnio 1,23 mln widzów.
Za Polsat Sport znalazły się Eurosport (0,48 proc.) oraz TVP Sport (0,38 proc.).
W grupie komercyjnej przewaga Polsat Sport (z udziałem na poziomie 0,5 proc.) nad kolejnymi stacjami sportowymi jest większa. TVP Sport miał 0,32 proc., Eurosport – 0,31 proc., a Canal+ Sport – 0,3 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 12.01.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter