Manpower zmienia wizerunek także w Polsce
27.02.2006, 09:47
Manpower, międzynarodowa sieć pośrednictwa pracy, zmieniła wizerunek. To pierwszy tak duży rebranding marki od czasu jej założenia w 1948 roku.
Zmiana dotyczy 72 krajów, gdzie działa sieć (także Polski). W efekcie oferowane przez firmę usługi i marki mają dziś spójną identyfikację wizualną. Zredukowano liczbę marek z ponad 200 do pięciu (Manpower, Manpower Professional, Elan, Jefferson Wells i Right Management). Sieć Manpower wprowadziła nowe logo, nowe materiały marketingowe i kampanie reklamowe w 4,4 tys. biur na świecie. Za zmiany odpowiada agencja brandingowa Wolff Olins z Londynu, która stworzyła logo i nowy wizerunek korporacyjny, oraz Grey Worldwide z Nowego Jorku - twórca kampanii reklamowej. Manpower w Polsce oferuje rekrutację pracowników stałych, tymczasowych i kontraktowych oraz outsourcing pracowniczy.(MŁ, 27.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










