Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Manpower zmienia wizerunek także w Polsce

Manpower, międzynarodowa sieć pośrednictwa pracy, zmieniła wizerunek. To pierwszy tak duży rebranding marki od czasu jej założenia w 1948 roku.

Zmiana dotyczy 72 krajów, gdzie działa sieć (także Polski). W efekcie oferowane przez firmę usługi i marki mają dziś spójną identyfikację wizualną. Zredukowano liczbę marek z ponad 200 do pięciu (Manpower, Manpower Professional, Elan, Jefferson Wells i Right Management). Sieć Manpower wprowadziła nowe logo, nowe materiały marketingowe i kampanie reklamowe w 4,4 tys. biur na świecie. Za zmiany odpowiada agencja brandingowa Wolff Olins z Londynu, która stworzyła logo i nowy wizerunek korporacyjny, oraz Grey Worldwide z Nowego Jorku - twórca kampanii reklamowej. Manpower w Polsce oferuje rekrutację pracowników stałych, tymczasowych i kontraktowych oraz outsourcing pracowniczy.

(MŁ, 27.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.