W sylwestra internauci wolą surfować rano
W sylwestra internauci nie mają czasu na przeglądanie sieci na ekranach komputerów i laptopów. Badania pokazują, że tego dnia ruch w internecie spada o jedną czwartą – wynika z analizy firmy Gemius.
Gemius przeanalizował aktywność użytkowników sieci w okresie 31 grudnia 2013–1 stycznia 2014 roku.
31 grudnia 2013 roku internauci wykonali o jedną czwartą (26 proc.) mniej odsłon niż wynosi średnia dla dni roboczych. Okazuje się też, że w sylwestra najwięcej odsłon przypada na godzinę 11 (7,2 proc. wszystkich odsłon wykonanych w ciągu doby). Tymczasem zazwyczaj w dni robocze użytkownicy sieci najwięcej odsłon wykonują wieczorem, o godzinie 20 (6,9 proc.).
Choć w sylwestra o godzinie 23 internauci wykonują mniej odsłon (2,7 proc.) niż w dni robocze (średnio 3,8 proc.), to w pierwszej godzinie nowego roku sytuacja się odwraca. Użytkownicy sieci wykonują wtedy 1,8 proc. odsłon, podczas gdy w dni robocze – średnio 1,1 proc.
KOZ, PR










