"Men's Health" liderem magazynów dla mężczyzn po trzech kwartałach 2014 roku
"Men's Health" (Motor-Presse Polska) miał najwyższą sprzedaż wśród miesięczników dla mężczyzn po trzech kwartałach br. - 58 367 egz. Było to jednak mniej o 2,25 proc. niż rok wcześniej. Jednak cały segment pism dla mężczyzn traci.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy drugie miejsce pod względem średniej sprzedaży ogółem zajął po trzech kwartałach tego roku "Playboy" (Marquard Media Polska) - 40 120 egz. (spadek o 10,15 proc.). Trzecie miejsce należy do "CKM" (Marquard Media Polska) - 30 252 egz. (spadek o 20,62 proc.), a czwarte do "Logo" (Agora SA) - 27 552 egz. (spadek o 8,91 proc.).
Natomiast w samym wrześniu br. "Logo" poprawiło sprzedaż o 12,96 proc. - do 32 589 egz. Najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem we wrześniu był "Men's Health" - 57 131 egz. (spadek o 14,19 proc.), drugie miejsce zajął "Playboy" - 37 158 egz. (spadek o 15,11 proc.), trzecie "CKM" - 34 529 egz. (spadek o 9,68 proc.).
(IKO, 30.12.2014)