TVP 1, pokazując wywiad z premier Kopacz, wygrała z kreskówkami
Rozmowę Agaty Młynarskiej z premier Ewą Kopacz Dwójka pokazała w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia (fot. Maciej Smiarowski/TVP)
Średnio 1,2 mln widzów oglądało w TVP 1 w święta Bożego Narodzenia rozmowę Agaty Młynarskiej z premier Ewą Kopacz.
Jedynka program ”Agata Młynarska rozmawia” pokazała 26 grudnia o 10.55. Emitując 25-minutową rozmowę z premier Kopacz, stacja uzyskała 10,85 proc. udziału w rynku. W tym czasie wyższy udział (13,55 proc.) miała jedynie Dwójka, która nadawała końcówkę filmu ”Znachor” i początek koncertu bożonarodzeniowego ”Andre Rieu »Home For Christmas«”. Udział TVN (film animowany ”Happy Feet: Tupot małych stóp”) wyniósł 7,7 proc., a Polsatu (film animowany ”Scooby-Doo: Upiorna gwiazdka”). – 5,56 proc.
Wywiad z Ewą Kopacz komentowano jeszcze przed emisją, jak i po niej. Szefowa rządu opowiadała o swoim życiu rodzinnym.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 30.12.2014)










