Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwolnienia w Orange Sport, kanał ma nadawać w okrojonej wersji

Większość z ok. 30-osobowego zespołu telewizji Orange Sport została zwolniona – dowiedział się "Presserwis". Kanał ma jednak nadawać nadal.

Według naszych informacji przed świętami pracownikom kanału wręczano wypowiedzenia. – Nie udzielamy informacji na ten temat – ucina jednak pytania Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska (nadawca kanału). Z Orange Sport odchodzi też redaktor naczelny Kacper Sosnowski. Jako nowego szefa telewizji wymienia się jej dotychczasowego komentatora Grzegorza Cendrowskiego.
Obecna ramówka Orange Sport obowiązywać ma tylko do końca roku. Potem kanał przestanie emitować m.in. program informacyjny "Sport news" i wieczorny "Hyde park" prowadzony przez Pawła Zarzecznego. Jednak m.in. ze względu na obowiązujące umowy z operatorami kablowo-satelitarnymi kanał nadal będzie nadawać - lecz nie wiadomo jak długo. Orange Sport pokazywać będzie np. polską pierwszą ligę piłki nożnej i włoską Serie A (prawa do rozgrywek ma do końca sezonu 2014/15).
Wciąż nie została sfinalizowana umowa przejęcia kanału od Orange Polska przez spółkę RMVC kontrolowaną przez Romana Młodkowskiego. Miało to nastąpić w czwartym kwartale br.
Telekomunikacja Polska (dziś Orange Polska) uruchomiła Orange Sport w sierpniu 2008 roku. W okresie wrzesień-listopad br. kanał miał 0,1 proc. udziału w rynku (dane Nielsen Audience Measurement). 

"To była okazja" - mówił Roman Młodkowski we wrześniu 2014, gdy ogłoszono, że kupi Orange Sport.

(KOZ, 29.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze podpowiadają, jak unikać błędów językowych (wideo)

Dziennikarze biorący udział w kampanii "Jak to powiedzieć" podpowiadają, jak wyeliminować najczęściej pojawiające się błędy.

Kampanię "Jak to powiedzieć" przygotowały Press Club Polska i Narodowe Centrum Kultury. Wyprodukowano kilkanaście krótkich filmów z udziałem dziennikarzy - opowiadają o najczęstszych błędach językowych i podają formy poprawne.

Wśród dziennikarzy biorących udział w kampanii są m.in. Arleta Zalewska ("Fakty" TVN), Anna Józefowicz (Radio Zet), Jacek Cholewiński (TVP Info), Jerzy Modlinger ("Teleexpress"), Bogdan Ulka (TVP). Każdy spot opatrzony jest komentarzem językoznawczyni - doc. dr Grażyny Majkowskiej z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Kampania prowadzona jest w Internecie (Jaktopowiedziec.pl), a także w mediach społecznościowych.

(DR, PR, 29.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo