Ringier Axel Springer Polska powołał zespół do sprzedaży treści w Internecie
Monika Radaszewska (fot. materiały prasowe Ringier Axel Springer Polska)
Ringier Axel Springer Polska stworzył zespół e-commerce. Kieruje nim Monika Radaszewska, która objęła funkcję digital paid models director.
Zespół e-commerce odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii płatnych produktów cyfrowych Ringier Axel Springer Polska. Będą to m.in. wydania cyfrowe tytułów prasowych oraz płatne treści w serwisach internetowych.
W komunikacie prasowym RASP podkreślono, że powołany zespół ma przeprowadzić firmę "do nowego wymiaru biznesu medialnego, jakim są płatne treści dziennikarskie w Internecie".
Pierwszym projektem, który wdroży zespół e-commerce RASP, będzie oferta płatnych treści w serwisie Newsweek.pl. Jak już informowaliśmy w "Presserwisie", paywall ten ma być wprowadzony w pierwszym kwartale 2015 roku.
Monika Radaszewska, zanim została digital paid models director w RASP, przez trzy lata zarządzała produktami w PayU (Grupy Naspers). Odpowiadała za rozwój systemów płatniczych wspierających e-commerce, m.in. dla Grupy Allegro.
(MW, 15.12.2014)










