Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BZ WBK zachęca do swoich funduszy inwestycyjnych

Bank Zachodni WBK AIB TFI SA promuje fundusze inwestycyjne Arka jako alternatywę dla lokat.

Kampanię, która potrwa do 7 kwietnia, przygotowały agencja GPD i dom mediowy Universal McCann. Celem działań jest przekonanie konsumentów, że fundusze to prosta forma lokowania oszczędności. Kampania telewizyjna wspierana ogłoszeniami prasowymi, materiałami POS, reklamą internetową oraz zewnętrzną będzie prowadzona głównie w TVP i TVN-ie. Jest skierowana do dobrze sytuowanych, wykształconych mieszkańców średnich i dużych miast, którzy mają oszczędności.

(MŁ, 23.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.