Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube nagrodził youtuberów (wideo)

Youtuberzy, których kanały przekroczyły milion subskrypcji, otrzymali Złote Przyciski Play - nagrody YouTube przyznane podczas Orange Video Fest by Life Tube.

Twórcom najbardziej popularnych kanałów (mającym ponad 1 mln subskrypcji) nagrody wręczył Maciej Soyka, kierujący w naszym regionie współpracą YouTube z twórcami materiałów wideo. Nagrody otrzymali autorzy kanałów: SA Wardega, Abstrachuje.TV, Polski Pingwin, 5 Sposobów na i reZigiusz.

Orange Video Fest by Life Tube odbył się po raz pierwszy. W sobotę 6 grudnia na warszawskim Torwarze zgromadził ponad 7 tys. fanów oraz kilkudziesięciu youtuberów. Pojawili się m.in. Sylwester Wardęga, Łukasz Jakóbiak, Kuba Jankowski, a także autorzy kanałów: AdBuster, SKKF, Polski Pingwin, Cyber Marian.

- Festiwal organizowany jest nie tylko dla fanów. Dla początkujących youtuberów przygotowaliśmy warsztaty, były także spotkania dla osób zajmujących się branżą – mówi Barbara Sołtysińska, prezes Life Tube.

- Twórcy wideo mają szansę porozmawiać z przedstawicielami marek, domów mediowych oraz firmami badającymi zasięg ich kanałów w Internecie. Dzięki wymianie poglądów można stworzyć lepszą kampanię – mówi Radosław Kotarski, członek zarządu Life Tube, twórca internetowego programu "Polimaty".

Podczas spotkań z fanami poruszano zagadnienia związane z działaniami w sieci. Zastanawiano się m.in. nad różnicami pomiędzy telewizją a YouTube. - Granica między tymi mediami zaznacza się coraz bardziej. Telewizja jest skierowana do starszego odbiorcy, który nie lubi, jak obraz szybko się zmienia. U młodych ludzi wytworzyła się wielozadaniowość, robią pięć rzeczy na raz - stwierdził Maciej Dąbrowski, prowadzący kanał „Z Dupy”.

W dyskusji uczestniczył też Szymon Majewski, który również prowadzi swój kanał na YouTube. – Nie nazwałbym się youtuberem, chociaż moje materiały pojawiają się w sieci. Doceniam spontaniczność i energię, która towarzyszy produkcjom internetowym. W telewizji wiele pomysłów nie zostało zrealizowanych, ponieważ nie przeszły procesu produkcji. W Internecie ukazują się od razu – mówi Szymon Majewski.

(IKO, 08.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.