Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 01, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP uruchomi darmowy serwis VoD dla płacących abonament

W obecnym serwisie VoD telewizji publicznej część treści jest płatna

Telewizja Polska przygotowuje Strefę Widza - serwis wideo na żądanie (VoD) dla osób płacących abonament radiowo-telewizyjny. W nowym serwisie bezpłatne będą też treści premium.

Już w działającym obecnie serwisie VoD.tvp.pl Telewizja Polska wiele materiałów udostępnia bezpłatnie. Za inne – np. przedpremierowe odcinki seriali czy filmy fabularne – trzeba jednak płacić. W Strefie Widza wszystkie materiały wideo będzie można oglądać bez opłat. Ale skorzystają z tego tylko osoby regularnie opłacające abonament radiowo-telewizyjny. Logując się do serwisu, trzeba będzie podać numer abonenta (osiem ostatnich cyfr numeru rachunku wpłat abonamentowych). Weryfikacja, czy użytkownik nie zalega z abonamentem, ma się odbywać co miesiąc.

Czy TVP spodziewa się, że dzięki temu więcej osób zacznie płacić abonament? - Nie traktujemy tego jako złotego środka zaradczego na to, że 90 procent Polaków nie płaci abonamentu, choć bardzo bylibyśmy zadowoleni, gdyby ta usługa była dla kogoś zachętą – odpowiada Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. - Chcemy po prostu w ten sposób podziękować tym, którzy wbrew powszechnej "modzie" nadal uczciwie i konsekwentnie płacą na media publiczne – dodaje.

Serwis wystartuje w najbliższy piątek 5 grudnia i ma oferować ponad 36 tys. materiałów wideo. Będą jednak zawierały reklamy.
Po uruchomieniu Strefy Widza zasady udostępniania materiałów w dotychczasowym serwisie VoD telewizji publicznej mają być takie jak dotychczas.

(RUT, 01.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.