Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na reklamach przy "Kuchennych rewolucjach" TVN zarobił cennikowo 26,3 mln zł

"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler oglądało jesienią 2,3 mln osób (fot. Marcin Obara/Press)

Prowadzony przez Magdę Gessler program "Kuchenne rewolucje" gromadził w TVN średnio 2,28 mln widzów i przyniósł stacji 26,27 mln zł z reklam (cennikowo, bez rabatów).

Prowadzony przez Magdę Gessler program "Kuchenne rewolucje" gromadził w TVN średnio 2,28 mln widzów i przyniósł stacji 26,27 mln zł z reklam (cennikowo, bez rabatów).

Emitowane od 4 września do 27 listopada w czwartki o 21.30 "Kuchenne rewolucje" dały TVN średnio 16,5 proc. udziału w rynku. W tym czasie lepszy wynik miał tylko TVP 1 (17,9 proc.), trzeci był Polsat (13,1 proc.), a czwarty - TVP 2 (9,3 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 "Kuchenne rewolucje" wybierało 20,4 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory – był to najlepszy wynik w tym paśmie. Udział Polsatu wyniósł 12,3 proc., Dwójki – 12,2 proc., a Jedynki – 9,4 proc.
Widownia jesiennej edycji programu była wprawdzie o ok. 240 tys. osób mniejsza niż wiosną br., ale wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wzrosły o 68 proc.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników "Kuchennych rewolucji" i rozmawiamy już z producentem (Constantin Entertainment – przyp. red.) o kontynuacji programu – mówi Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 30.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.