Serwis dla kobiet Ofeminin.pl wprowadza technologię RWD
(fot. www.ofeminin.pl)
Serwis Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadza technologię RWD dostosowującą wygląd do od urządzenia, z którego korzysta użytkownik. Wersja serwisu wyświetlana na komputerach zmieniła wygląd.
„Już ponad połowa użytkowników serwisów kobiecych grupy Aufeminin na Zachodzie odwiedza nasze serwisy korzystając z urządzeń mobilnych. Multiscreening jest jednym z ważniejszych punktów strategii rozwoju produktu całej grupy, także Ofeminin.pl – zapewnia w komunikacie prasowym Marta Badurek, dyrektor zarządzająca serwisem Ofemin.pl.
Ofeminin.pl zmienił wygląd i identyfikację wizualną.
Serwis odwiedza miesięcznie ponad 2,2 mln unikalnych użytkowników, generując ponad 13 mln odsłon (Gemius Traffic, październik 2014r.). Ofeminin.pl należy do międzynarodowej grupy Aufeminin.com.
Sprzedażą powierzchni reklamowej w Ofeminin.pl zajmuje się Media Impact Polska, spółka powstała z połączenia biur reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.
(28.11.2014)










