Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wybory samorządowe najwięcej przyniosły Polsatowi

Wpływy wszystkich telewizji z emisji reklam komitetów wyborczych w kampanii samorządowej wyniosły 4,87 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że największe wypływy z tego tytułu osiągnął Polsat – 1,98 mln zł (wszystkie dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). Do tej stacji podczas trwającej od 25 września do 14 listopada kampanii wpłynęło 40,6 proc. wszystkich wydatków komitetów wyborczych na reklamę w telewizji. Drugie miejsce zajął TVN z przychodami 1,17 mln zł (24 proc. wydatków), a trzeci był Program 1 Telewizji Polskiej – 821 tys. zł (16,9 proc.). Na pozostałe kanały telewizyjne przypadło 18,5 proc. wydatków komitetów wyborczych. Telewizja Polska oprócz płatnych reklam emitowała także bezpłatne audycje komitetów wyborczych. Szacuje, że z tego powodu straciła na co najmniej 1 mln zł.

 

(RUT, 18.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.