"Taniec z gwiazdami" zarabia więc będzie w Polsacie kontynuowany
"Taniec z gwiazdami" wygrała Agnieszka Sienkiewicz z Stefano Terrazzino (fot. WBF/Polsat)
Sprzedaż czasu reklamowego przy drugiej edycji "Tańca z gwiazdami" dała Polsatowi 36,9 mln zł (dane cennikowe bez rabatów). W finałowym odcinku zapowiedziano kolejną edycję show.
Program rozrywkowy "Taniec z gwiazdami" był emitowany od 5 września do 14 listopada w piątki o 20.05. Średnio przyciągał 3,66 mln widzów. Największą widownię – 4,53 mln osób - zgromadził odcinek finałowy. Półfinał 7 listopada przyciągnął 3,98 mln osób.
W czasie emisji "Tańca z gwiazdami" Polsat z udziałem 24,1 proc. był liderem rynku w grupie ogólnej. Udział TVN w tym paśmie wyniósł 12,5 proc. (m.in. filmy), TVP 2 – 9,1 proc. (m.in. serial „O mnie się nie martw” i „SuperSTARcie”), a TVP 1 – 8,8 proc. (m.in. pasmo miniseriali). Z kolei w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat Polsat z wynikiem 18,4 proc. przegrał z TVN (19,1 proc.), wyprzedzając anteny TVP (Dwójka miała 8,4 proc., a Jedynka 6,8 proc. udziału).
Druga edycja "Tańca z gwiazdami" w Polsacie (wcześniej show nadawał TVN) miała ok. 70 tys. widzów więcej od pierwszej, emitowanej wiosną br. Trochę lepiej wypadła też w grupie ogólnej (wiosną show miał w niej 23,8 proc. udziału), a gorzej w komercyjnej (wiosną: 18,8 proc.). Z reklam show przyniósł Polsatowi w drugim sezonie o 22 proc. większe wpływy niż w pierwszym.
Drugą edycję "Tańca z gwiazdami" wygrała aktorka Agnieszka Sienkiewicz z tancerzem Stefano Terrazzino.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 18.11.2014)










