Dział: PRASA

Dodano: Luty 21, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy magazyn motoryzacyjny dla chłopców

Na rynku pojawił się pierwszy numer "Hot Wheels" (Egmont Polska) - miesięcznika motoryzacyjnego kierowanego do chłopców w wieku 7-12 lat oraz ich ojców.

Magazyn jest wydawany na licencji firmy Mattel (ukazuje się już na rynku brytyjskim, niemieckim i holenderskim). Zawiera nowinki ze świata motoryzacji, tuningu, sportów ekstremalnych i gier komputerowych. Stałym elementem pisma jest plakat z samochodem i gadżet – w pierwszym numerze flaga wyścigowa. Magazyn kosztuje 5,20 zł, liczy 32 strony, deklarowany przez wydawcę nakład to 70 tys. egz. Przykładowa cena reklamy: czwarta okładka kosztuje 9,5 tys. zł. Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do 26 lutego w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN 24, TVN Turbo, Jetix, ZigZap, Cartoon Network), tytułach Egmont Polska (”Kaczor Donald”, ”CyberMycha”, ”Disney i Ja”, ”Kraina Zwierząt”) oraz w punktach sprzedaży (270 nośników w salonikach prasowych Inmedio i Relay). Autorem kreacji jest agencja reklamowa DSK, media zakupił MPG Media Planning.

(ML, 21.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.