Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka Polska planuje kampanię telewizyjną

Żabka Polska SA, właściciel sieci sklepów, w drodze przetargu szuka agencji reklamowej i domu mediowego, które przygotują pierwszą telewizyjną kampanię sklepów Żabka.

To ma być pierwsza duża kampania Żabki, o charakterze wizerunkowo-produktowym. Rozpocznie się pod koniec kwietnia. Do przetargu zaproszono pięć agencji - m.in. Young & Rubicam, Demo Effective Launching, Red 8 Communications Group - oraz trzy domy mediowe. Rozstrzygnięcie zaplanowano na początku marca.

(MŁ, 20.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.